Filmning

Jag vaknade imorse av att jag hade skitont i halsen. Inge kul! Sen har det bara blivit värre under dagen. Jag och Tilda åkte hem från skolan för att filma klart allt till musikvideon. Vi var hungriga så de första vi gjorde var att gå till o sole mio och köpa pizza och kebebtallrik. Mums! Sen satte vi igån och oj va kul vi hade! Vi filmade när jag sitter på sängen och sjunger och de är skitsvårt måste jag säga, att veta att nån filmar en och samtidigt sitta och mima till musiken. Sen så filmade vi när jag plingar på och melina kommer och öppnar. Också ska hon vicka på huvet som ett nej liksom. De tog ett tag innan vi fick till det kan jag lova. Kanske kan lägga in en filmsnutt någon dag här. För att sen lägga in hela musikvideon. Men bara kanske! ;)

Nu måste jag plugga samhällskunskap.
Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack tack :)

2008-12-16 @ 01:30:30
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0