Sjuksjuksjuksjuk

Ne, nu är jag less på de här med att va sjuk. Jag vill vara frisk och ut och handla julklappar har nämligen inte kommit igång med julklappsinköpet än. Sista sekunden som alltid.
 I morgon ska jag till min pappa och göra lite julfint hade jag tänkt. Pappa behövde lite hjälp med de. Jag saknar pappa så otroligt mycket. Har inte varit till pappa på år och dar känns det som. Jag tycker att det är jobbigt att vara där när inte Frans är där och så. Att gå in i huset och ropa på Frans och han kommer springade till en. Saknar allt!
Men ska fixa till i rummet mitt så jag kan vara där oftare, för som sagt så saknar jag pappa väldigt mycket.

Det är så otroligt jobbigt de här. Jag behöver dig!
Om jag bara fick krama om dig
en sista gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0