Blogg

Vet egentligen inte varför jag skriver blogg, ska man skriva av sig allt man har inom sig eller skriver man för att andra ska få ta del av ens liv, eller hur är det egentligen?
Ne, men de jag skulle behöva just nu är en riktig skön semester, kanske till Grekland eller varför inte bara till stockholm och bo på hotell en helg med mammsen. Och shoppa rejält. Men då är de pengar som är ett litet problem.
Skulle vara sjukt kul att åka till stockholm på fredag och kolla på idolfinalen. Känslan att bara va där liksom.

Är så less på skolan nu, som jag nog säger för 10 gången om inte mer. Men de är inte långt kvar nu!
Måste börja fundera på vad jag ska ha för slags balklänning också.
ne, nu ska jag försöka sova


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0