Äntligen

Nu är det fredag och dags för hockey ikväll ;) ska bli riktigt spännande. Vem vinner/vem försvinner?
Idag har det varit en rätt okej dag på skolan. Brukar annars (oftast) sitta och längta tills dagen är över, men det gjorde jag inte idag. På grafiska illustrationen skulle vi göra en affisch till estetisk afton, men det gick inte så bra för Anna och mig. Anna hade dåligt tålamod och jag bara tyckte allt såg fel ut. Haha! var länge sen jag skrattade så mycket!
Men nu har jag varit inne och kollat lite på laredoute och på lindex faktiskt. Brukar aldrig kolla på kläder där, men hittade
den här strandklänningen.
Tyckte den va lite söt!






                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0