Onsdag!

Idag är man hemma och är sjuk. Det är så mycket i skolan så jag blir väl sönderstressad snart. Är nog därför jag blir sjuk ofta nu med. Är för stressad helt enkelt. usch! är så less på skolan nu. Skönt att det snart är sommarlov!
Ikväll är det dags för hockey! också måste man plugga :/. Men jag hoppas Anton gör mig sällskap ikväll :) då blir allt så mycket roligare<3

Nu är det inte långt kvar tills man blir 18 heller!:O

blir fullt upp till helgen. Lördag blir det kanske hockey, också ska jag åka till Frans. Söndag blir det husvisning ;), och på måndag fyller man år! sedan blir jag hemma själv i fyra dar eftersom mamma och melina ska åka på klassresa. ska bli liiite skönt att vara hemma själv :D

Ha de fint!
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det bra =)

2008-05-14 @ 13:53:57
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0