Frans, Jag älskar dig

Du har alltid betytt så mycket för mig. Ända sedan jag fick dig har du fått mig att må bra, jag var 10 år och jag visste redan första gången jag såg dig att du skulle betyda mycket i mitt liv. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag älskar dig, men jag menar det varje gång. Och jag känner att du älskar mig också. Alla fina minnen med dig. Det får inte vara slut! Det kan inte. När vi flyttade från lägenheten till hus igen och du fick komma ut igen för första gången på 3 år såg jag på dig att du var så lycklig. Jag kommer ihåg det som om det var igår. Du är så värdefull. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig

 Det här är det jobbigaste som har hänt i mitt liv. En så stor sorg. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag behöver dig! Det kan inte sluta så här. Hur kan en människa bara plocka upp en katt i en säck och säga att det är hennes katt och sedan avliva katten och anledningen är för att katten inte vill vara inne. Frans är ju märkt , och det minsta lilla man ser som är annorlunda med katten kan man inte gå och avliva den. Jag fattar inte. Och det gamla paret som Frans brukar vara hos säger att det var Frans som hon lade ner i en säck och sa att det var hennes. Allt det här är helt sjukt! Nu ligger allt i polisens händer.

Jag vet inte vad jag ska ta mig til
Du är det bästa som har hänt mig Frans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0