Bubbly?

Jag funderar på vad för låt jag ska spela in. Har nämligen bestämt mig för att spela in lite igen, MEN jag vet inte vilken låt. Jag har aldrig ens försökt att skriva eget. Kanske något att testa på?

Ska iaf komma igång lite nu!
Jag känner mig rätt deprimerad, men jag har inte gjort någonting, förutom att jobba dem senaste veckorna. Där har vi svaret! dagarna blir så som man gör dem till.
Har chansen att göra vad jag vill nu, men jag vet inte vad jag vill. Så otroligt jobbigt. Och just nu känns det som att man får ta det jobb som dyker upp, och så får man se vad som händer.

Men igentligen så har jag inte mkt att vara deprimerad över förutom att jag inte har ngt jobb för tillfället. Men det löser sig, hoppas jag! Jag tycker inte jag kan någonting.

Ne, jag måste rycka upp mig!
Jag skulle behöva skriva eller höra från nära och kära vad som gör mig till en bra person, vad jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0