En lång dag

klockan är 4:46 och jag är klarvaken. Mycket ovanligt måste jag säga. Har legat i feber i över en vecka nu och febern vill inte släppa. Jag missar så otroligt mycket i skolan. Men jag måste kämpa, de är bara några månader kvar och sen är de ajöss med skola på ett tag. Har funderat rätt mycket över på vad de är jag vill jobba med i framtiden, men jag kommer inte fram till nåt.  Det är en sak som jag skulle kunna tänka mig att göra, och de är dekorerare av nåt slag. Fixa bakgrunder i filminspelningar skulle ju vara nåt. Men nu är de skolan att tänka på och jag orkar snart inge mer känns det som. Konstigt nog gillar jag ingenting i skolan just nu. Eller jo engelskalektionen.

Blir full rulle hela dan idag tror jag. Skola, Stan(för att köpa något att ha till bröllopet+ förnya sminket),städning hemma, och sedan på kvällen kommer bruden hit, vi äter massa gott och bara har trevligt med mamma, Ingela, Melina och Anton.
(Bröllopet är nämligen i morgon ;) )

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0