Snart är de dags

Var på stan idag och köpte hårfärg,smink,tröja och en sjal. Håret blev kanon faktiskt. Riktigt fin färg, lite rödbrun. Dagen har varit helt lugn för mig annars, de är ju fredag den 13 och jag trodde att jag inte skulle ha sån otur idag. Men nu är de så att jag har tappat bort mina jeans(?) Altså de är helt sjukt. Jag hade dem nyss tycker jag. Jag har letat överallt i hela lägenheten. Jag ska nämligen ha dem på bröllopet imorgon. Ringde Anton och bad han leta hos han och ringde pappa, men ne, dem är spårlöst försvunnen.

Funderar på om jag ska dra med Anton och sola i morgon bitti, så man inte ser så blek ut. Men de är nog omöjligt att få med han. Det är så tråkigt att gå ner själv. Men nu måste jag sova!

I morrn blir de feeest:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0