Hemma i glada hudik...

Har ingen aning om varför man säger glada hudik, borde vara för att locka till turister eller nåt:P haha!
Men nu är jag iaf hemma igen, men allvarligt talat så är jag inte speciellt glad över att vara hemma. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo i stockholm. Om man hade några som man känner som bor där skulle de nog vara lättare att flytta dit. Jag och Hanna satt och diskuterade om det på hemresan. Hon funderar nämligen på att flytta dit, om hon hittar något jobb. Om man själv ska flytta dit så är de nog otroligt skönt att ha någon vän ganska nära.

Jag har iaf haft en kanonvecka med massa shopping. Skönt att ha gjort något i sommar. Man utvecklas utav att åka iväg på saker själv. (även fast de nu bara var i en vecka) Jag känner att jag har fått en inblick i hur de kan vara att bo i stockholm.
 Det finns så fina och mysiga ställen.


Jag vet inte vad som ska hända nu, jag tänker inte stanna i hudik.
Kan jag få en knuff framåt?



det som man alltid längtar hem till är sin egen säng :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0