Right Round

You spin my head right round.....Turkiet låten spelas för fullt här hos mig både i högtalarna och i huvet. Men en bra låt är det iaf. Hade verkligen en toppenvecka i turkiet. En riktig slappvecka, med massa sol och bad, vill tillbaks!

I morgon drar nog jag och syster ner på stan för att försöka hitta ett wii spel, så man har någonting att göra dem regniga sommardagarna ;) Skulle vilja ha något sportspel, typ tennis :) apropå sport, jag håller på och letar cykel för fullt nu. Jag vill ha en riktigt bra cykel för jag vill börja cykla mer. Tycker mycket bättre om att cykla än att springa. Vore ju mycket bättre att tex cykla till stranden eller vart man nu ska istället för att åka moppe.

Ska försöka sova nu men ha en riktig toppenvecka nu, de ska jag för jag är LEDIG denna vecka

Här kommer lite Turkey pictures

utsikt från balkongen 
Utsikten från balkongen

utsikt från balkongen
Utsikten från balkongen


Marica och Hanna :)


Josefine och Jessica :)
Marica och jag
Marica och jag :)


När vi väntade på mat vid floden :)


Kan säga att bron inte var så stadig :S


kleopatra beach


Båtutflykten :) riktigt häftigt
 

En kväll utanför hotellet. Haha förlåt Josefine:P


söta Charlie :)


Kvällen som spårade ur, hm för vissa ;)

Tack för en underbar studentresa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0