Hur ska jag göra?

vi kommer inte iväg i helgen, och just nu känns de som om vi inte kommer iväg alls. Men onsdag är nu nästa dag som vi funderar på. För mig är de bara att åka känns det som men det är lite värre för sarah eftersom hon har häst och behöver någon som tar hand om den. Jag funderar på om jag ska åka själv om hon inte kan åka. Men jag vågar inte :S Blir andra gången jag åker utomlands och jag är inte speciellt bra på engelska. Och eftersom jag skulle få bo hos Charlie så är ju de jättebra, men jag är tvungen till att prata engelska hela tiden och det känns lite oroligt. Ne, är för tidigt för mig att åka själv känner jag!

Jag vill verkligen iväg :(
usch va jobbigt de känns nu.

Vi ska komma iväg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0